DunaWorkshop

A Facebook hirdetés jelentősége a gazdaságban

|

Facebook hirdetés

A közösségi média mára igen nagy jelentőséggel bír, hiszen nemcsak a kapcsolattartásban és az ismerkedésben van szerepe. A gazdasági élet szereplői is hirdetőfelületre találtak a legnagyobb közösségi oldalon. A Facebook hirdetés számos előnnyel jár. Az egyik legnagyobb előnye, hogy a célcsoport igen leszűkíthető, így többnyire azokhoz jut el a hirdetés, akik valóban potenciális vásárlók lehetnek.

Nem hagyhatjuk figyelmen kívül azt sem, hogy a Facebook több mint 1,5 milliárd taggal bővelkedik és naponta több mint 1 milliárdan lépnek be a közösségi oldalukra. A Facebook hirdetés megtervezése során beállítható az a célcsoport, akinek az adott termék vagy szolgáltatás szól.

Ugyanakkor a Facebook figyelembe veszi a felhasználók viselkedését is, így még tovább szűkíthető a célcsoport. Ennek megfelelően, a Facebook hirdetés gyakran olcsóbb, mint egy Adword kampány és a hatása is hasonló mértékű. A webáruház tulajdonosok tehát egyre gyakrabban folyamodnak a közösségi média által kínált lehetőségekhez.

Print Friendly

Comments

  • Legutóbbi bejegyzések

  • Kategóriák

  • Címkefelhő

  • A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

    A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

    Bezárás