DunaWorkshop

Reklámajándék régen és most

|

Reklámajándék régen és most

Nincs olyan ember, aki ne vett volna a kezébe olyan hétköznapi használati tárgyat, amin egy cég neve vagy szlogenje ne lett volna feltüntetve. Ez mind reklámajándék, ami az adott vállalkozást reklámozza. Ezek az ajándékok lehetnek pólók, kulcstartók, sapkák, tollak, matricák, vagy bögrék. Az első ilyen ajándékokat már az 1700-as években alkalmazták, amelyek naptárak és fából készült tárgyak voltak. Az 1900-as évektől kezdték fénykorukat élni a reklámajándék készítők, mert a nagyvállalatok igényelni kezdték az ajándékokat, hiszen ezekkel lepték meg az ügyfeleiket. Az ilyen ajándékokat két csoportba lehet sorolni, direkt és indirekt ajándékok. Azok a direkt ajándékok, amelyeket egy cég a saját termékeként állít elő. Indirekt reklámajándékoknak nevezik azokat a tárgyakat, amelyeket más reklámhordozó alkalmazza egy vállalkozás népszerűsítésére. Tehát, egy reklámajándék nagyban befolyásolja egy vállalkozás vagy cég ismertségét. Már évszázadok óta alkalmazzák, és fogják is még sok időn keresztül.

Print Friendly, PDF & Email

Comments

  • Legutóbbi bejegyzések

  • Kategóriák

  • Címkefelhő

  • A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

    A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

    Bezárás