
A reklám a mai napokban szinte teljes mértékben az online marketinget használja a termékek népszerűsítésére. A Google kereső amióta megnyitotta a lehetőséget a reklámozásra, sok millió ember vette igénybe.
Azonban sokan tapasztalták, hogy nem is olyan egyszerű és könnyen ráfizethetnek. Az Adwords kampány kezelés igen keresett szolgáltatás, hiszen nem mindegy, hogy a reklámba fektetett pénz mekkora hasznot hoz. Ahhoz, hogy egy Adwords reklámkampány eredményes legyen, több apró részletkérdést kell tisztázni.
A jelenlegi rendszer már olyan finom beállításokat is engedélyez, ami egy adott témában, akár egy városra leszűkített célszemélyeket is beállíthatunk. Ezen felül, olyan beállításokat is létrehozhatunk, amelyek segítségével a hirdetés csak egy meghatározott időintervallumban jelenik meg, ezzel lehetőséget nyitva arra, hogy a célszemélyeket csak akkor bombázzuk, amikor idejük van a böngészésre, olvasásra. Az Adwords kampány kezelés egy sziszifuszi munka, amiben az apró részletek rengeteg pénzmegtakarítást eredményezhetnek.