Az utóbbi évizedekben már-már bevett szokássá vált a különféle sztárok nevével fémjelzett és promotált illatszerek gyártása. Bár ezek a termékek – szemben az olyan klasszikusokkal, mint a Chanel No° 5 – általában nem élveznek hosszan tartó sikert, egyes parfümök mégis maradandónak bizonyulnak. Ilyen volt például az 1991-ben piacra dobott White Diamonds Elizabeth Taylortól, mely még ma is (több, mint 20 évvel a megjelenése óta) a legsikeresebb ilyen terméknek számít.
Britney Spears mellett Beyoncé az, akinek parfümjei a legtöbb bevételt termelik. Az első, általa reklámozott illatszer 2010-ben jelent meg Heat néven. Ezt az illatot az énekesnő elmondása szerint koncertjeinek atmoszférája, illetve az ott használt pirotechnikai eszközök keltette hatások ihlették. Még ebben az évben kiadták a Heat továbbfejlesztett változatát, a Heat Ultimate Elixirt, mely az énekesnő személyesebb oldalát ragadja meg. Beyoncé a parfümről adott nyilatkozatában az édesanyjáról őrzött emlékeket emeli ki, mint a legfőbb, a terméket inspiráló motívumot.
A Heat Rush Beyoncé első parfümjének a kevésbé erőteljes, napközben és nyári melegben is bátran viselhető változata, melyben a gyümölcsös illatok játsszák a főszerepet, melyek közül leginkább a vérnarancs friss, citrusos illata dominál. Az illatot meghatározó mangó, illetve az orchidea esszenciái pedig egy lenge, nyári ruhás viseletet is líraivá és egzotikussá varázsolnak. Beyoncé 2014-ben megjelenő illata, a Heat Wild Orchid legfontosabb összetevője az afrodiziákumként is ismert pillangóorchidea, mely igazán érzékivé varázsolja az énekesnő kreációját. A parfums.hu weboldalán is megrendelhető illatot a virágos (magnólia) és fás jegyek egészítik ki, továbbá a gránátalma és a feketeszeder adja a parfüm üde, gyümölcsös jellegét, melyet nagyszerűen kiemel az egzotikus kókuszvíz egyedi aromája.